Cari saya dekat sini! »

Pages

Thanx sudi melawat blog saya.Jika ada maklumat yang tersalah, harap maaf.Saya budak baru belajar (^,^)

Monday, September 21, 2009

Finally, I am HERE!!!!

Salamualaik'..
aku nak crita sikit tentang pengalaman spnjg journey aku di sini. before kami sampi ke Mesir, kami transit di Bahrin for 12 hours.. kami sempatla tidok kat international hotel..sgt lawa dan eksklusif..well,aku ada gak amik gambar2 pmandangan and building2 dia sgt lwa..mengalahkan para arkitek di Malaysia.






Alhamdulillah...dengan izin Allah..akhirnya, 15hb aku sampi juga ke bumi ALLAH iaitu bumi Mesir dengan selamatnya... baru first day menjejakkan kaki di sni, aku dah rasa lain dah..perasaan bercampur baur time smpi sni..rasa takjub dgn ciptaan ALLAH...kami trun kat airport Cairo ..and then kami smua nek la bus ke bumi Zagzig..agak2 dlm kul 5pm waktu sini..and then, kami pun dibantu oleh abg2 senior and ustaz2 utk angkat beg2 kami yg agak berat dan besar tuh..huhu...syukran pada mereka... rumah kami agak baru dan lawa...sgt cantik,,tapi x fully fernish pun..kami kna bli almari dan meja stadi sndri..kipas pun xda..so,smua kami kna bli kat kdai dan angkat sndrila even berat2 pun,.



inilah umah kami..umah aku yg tingkat 4 tuh

kasihan ustaz2 yang angkat beg kami nieh..

bersama kakak senior kami


2 comments:

Nak KomeNtar Atau Tanya?