Cari saya dekat sini! »

Pages

Thanx sudi melawat blog saya.Jika ada maklumat yang tersalah, harap maaf.Saya budak baru belajar (^,^)

Thursday, September 3, 2009

Dunia ILIM

efi,kyra,t-rex,kak yana

masa ni kitorg kat ILIM atau dikenali sbg Insitut Latihan Islam Bangi. kat snilah kami wat preparation before gi sambung blja kat Mesir.sangat sronok la...byk motivation n pendedahan tentang dunia mesir.. agak2nya camne la aku kat sana ek..jadi seorang yg pering lagi ke??? happy go lucky?? or happy go study???? or nerdy????? itu yg membuatkan aku takut gi sana..kakak n abg senior ada gak turun ILIM.diarg adalah crita serba sdikit tntg Mesir.Alhamdulillah..smuanya xda yg scary sgt kat sana cuma org sana suka sangat org Malaysia.sbb org melayu ni kiut2 n kecik2..huhu.. n then pompuan x ley kuar mlam2.kat sana lambt skit nk dapat visa pelajar..biasala..bumi yg bru hndak membangun.Yang plg BEST!!kat sna byk jual kitab2 n buku ilmiah hasil dr cendekiawan mereka sndri.. kakak senior kata..kat sana kita boleh je baca ALQURAN kat mana2 kita suka even dlm bus pun.tapi kalau kat MALAYSIA?????????!! fikir2lah sndri ek.. kita nk baca pun org cm pndang slack je kan.. haiya..itulah org malaysia.. lagi satu..kat sana tuh bumi nabi Musa n Firaun..jadi akak2 tuh igt2kanlah..kat sana byk skit ilmu2 sihir nie.. bukan nk menakutkan korang atau aku sndri..tapi biasalah..kalau kita singkap balik crita nabi musa n firaun dlu..kita blh fikir cmna sampi cucu cicit mereka boleh dpt ilmu tuh sndri..so akak2 ni sarankan n nasihatkan agar kita smua baca ALmathurat pagi n ptg sbgi pndinding dri.. hurm..pe agi ek.. ha!!! luper nk gitau..bukan nak bangga la tapi aku nyer kumpulan dapat no 1 utk MALAM ASPIRASI.sajak2 kami yg power,, org ramai pun ikut hayati.. xbleh blah beb!! nk tgok x gambar kitorang???tapi byk gambr aku je laa..
ni gambo kat kuliah..itu si tirex n efi


ni kat taman botani..pelikkan??bulan pose pun gi botani..layan jerla even exhausted!!!
ni time bukak poser kat dewan makan..bolehler tahan lauknyer.. ;P

ni aku ngan kak yana..kak yana amik ulum islammiah ngan efi

time org ngah ceramah kami amik pose lak!!
saje je..aku pun nk pose gak!!

blurr..blurr!!

No comments:

Post a Comment

Nak KomeNtar Atau Tanya?